Polityka prywatności

Witamy na stronie: www.aleksandrawajnert.pl – serwisu, którego właścicielem jest: Aleksandra Wajnert prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Adwokacka Adw. Aleksandra Wajnert z siedzibą we Wrocławiu. Jedną z funkcjonalności serwisu jest sklep internetowy, za pośrednictwem, którego klient może dokonać zakupu produktów. Prezentowana Polityka Prywatności ma na celu przedstawienie stosowanych przez nas sposobów gromadzenia, wykorzystywania lub udostępniania danych osobowych, które podała Pani / Pan w trakcie korzystania z serwisu. Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki Prywatności przed skorzystaniem z usług i funkcjonalności serwisu oraz przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych.

  1. Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Aleksandra Wajnert prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Adwokacka Adw. Aleksandra Wajnert z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), adres: ul. Czysta 2/3G, 50-013 Wrocław, NIP: 7542999593, REGON: 366035213. Dane kontaktowe są następujące: tel.: + 48 694 750 184, e-mail: kontakt@aleksandrawajnert.pl, chyba że wyraźnie zostanie wskazane inaczej.

  1. Skąd mamy Pani / Pana dane osobowe?

Dane pozyskaliśmy:

  1. bezpośrednio od Pani /Pana,
  2. od podmiotu, który zawarł z nami umowę o świadczenie usług na Pani / Pana rzecz,
  3. od partnera / podmiotu trzeciego współpracującego z nami, który udostępnił Pani / Panu dane osobowe na podstawie Pani / Pana zgody,
  4. ze źródeł publicznie dostępnych, np. z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, branżowych baz danych.
  1. Jakie dane osobowe przetwarzamy?

Przetwarzamy dane, które podała lub pozostawiła Pani / Pan w ramach korzystania z serwisu www.aleksandrawajnert.pl, w tym następujące kategorie danych:

  1. dane kontaktowe w tym (imię i nazwisko lub nazwa, o ile prowadzi Pani / Pan działalność gospodarczą na własne imię),
  2. dane telefoniczne w tym podane wcześniej przez Panią / Pana numery telefonów kontaktowych (stacjonarnych lub komórkowych),
  3. dane adresowe (pocztowe, e-mailowe) Pani / Pana lub podmiotu gospodarczego, który Pani / Pan reprezentuje,
  4. dane lokalizacyjne, w tym dotyczące adresu zamieszkania / siedziby / dostawy,
  5. dane wymagane do identyfikacji oraz na potrzeby zawarcia umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, umowy sprzedaży towarów, usług w tym wystawienia faktur VAT, not, korekt,
  6. dane identyfikacyjne niezbędne do świadczenia usług on-line,
  7. dane uzyskane dzięki korzystaniu z technologii,
  8. dane potrzebne do przygotowania dla Pani / Pana najbardziej odpowiedniej oferty marketingowej i produktowej (np. o wyrobach lub usługach dostępnych w naszym sklepie, z których korzystała Pani / Pan wcześniej).
  1. Do czego będziemy używać Pani / Pana danych osobowych?

Pani / Pana dane osobowe będziemy przetwarzać w jednym lub więcej spośród następujących celów:

  1. korzystania z serwisu na podstawie Pani / Pana zainteresowania naszą ofertą w celu realizacji działań wykonywanych na Pani / Pana żądanie,
  2. w celu wykonania umowy z nami zawartej na Pani / Pana rzecz jako osoby trzeciej (art. 393 Kodeksu cywilnego), gdy stroną umowy jest inny podmiot,
  3. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas, np. wystawienia faktury VAT, faktury korygującej, noty lub rachunku,
  4. w celach marketingowych dla naszych towarów i usług,
  5. w celach informacyjnych tj. przekazywania Pani / Panu na podstawie wcześniej udzielonej przez Panią / Pana zgody na otrzymywanie od nas Newslettera, informacji handlowej oraz innych informacji drogą elektroniczną,
  6. w celach kurtuazyjnych, tj. wysyłania Pani / Panu życzeń okolicznościowych, w tym urodzinowych i imieninowych, prezentów,
  7. w celach organizacji pracy wewnątrz naszej firmy w formie bloków telefonicznych, tj. kontaktowania się Panią / Panem indywidualnie i bezpośrednio,
  8. w celach analitycznych, np. w celu doboru usług do Pani / Pana potrzeb; optymalizacji produktów lub usług na podstawie zgłaszanych uwag, Pani / Pana zainteresowania, w celu optymalizacji procesów obsługi na podstawie przebiegu procesów obsługowych, w tym reklamacji, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem,
  9. w celach gromadzenia wyżej podanych danych w bazach wewnętrznych naszej firmy do sprawniejszego zarządzania danymi,
  10. w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem,
  11. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem,
  12. w celu oferowania Pani / Panu bezpośrednio produktów i usług (marketing bezpośredni),
  13. jeżeli wyrazi Pani / Pan taką zgodę i wyłącznie w zakresie, na jaki się Pani / Pan zgodzi, będziemy przetwarzać dane: w celu prowadzenia następujących rodzajów badań rynku i opinii: badania ilościowe, rodzajowe (ankiety i testy) lub badania jakościowe i opiniotwórcze (wywiady osobiste).
  1. Czy ma Pani / Pan obowiązek podać dane osobowe?

W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu wykonania umowy z naszą firmą (kupno, sprzedaż, współpraca) podanie przez Panią / Pana danych jest warunkiem zawarcia tej umowy. Podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, szczególnie w przypadku ewentualnej płatności za towar lub usługę np. z odroczonym terminem płatności. W przypadku niepodania danych osobowych taka umowa nie będzie zawarta, a wszystkie zakupy będą realizowane w formie przedpłat za otrzymanie towaru lub usługi. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury jest obowiązkiem ustawowym i wynika z Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest wymogiem ustawowym lub umownym oraz nie stanowi warunku zawarcia umowy.

  1. Jak skontaktować się z naszym administratorem bezpieczeństwa informacji?

Można to zrobić telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 694 750 184, lub e-mailowo, pod adresem: kontakt@aleksandrawajnert.pl.

  1. Jak może Pani / Pan cofnąć zgodę?

Można wyrazić zarówno wszystkie zgody lub niektóre z nich, jak i nie wyrazić żadnej. W każdej chwili można cofnąć każdą zgodę nam udzieloną w związku z przetwarzaniem danych osobowych bez ponoszenia negatywnych konsekwencji. Wystarczy wysłać e-mail, zadzwonić lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane, w pkt 6 powyżej, dane kontaktowe administratora. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Pani / Pana danych przed jego dokonaniem, tzn. do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie danych przez naszą firmę jest legalne.

  1. Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Pani / Pana dane osobowe?

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest, w zależności od wykonywanych czynności:

  1. zawarcie z naszą firmą i wykonanie umowy,
  2. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na naszej firmie (np. wystawienie faktury),
  3. prawnie uzasadniony interes naszej firmy (marketing bezpośredni swoich produktów i usług lub wykonanie umowy zawartej na Pani / Pana rzecz jako osoby trzeciej, gdy stroną umowy jest inny podmiot),
  4. wyrażona przez Panią / Pana zgoda.
  1. Kiedy i komu możemy przekazać dane, a komu na pewno ich nie przekażemy?

Pani / Pana dane możemy ujawnić odbiorcom, w postaci firm z nami współpracujących i wykonujących zadania na nasze zlecenie i naszą rzecz (np. firmy windykacyjne, transportowe, przesyłkowe, prawnicze, informatyczne), z którymi zawarliśmy odpowiednie umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych.

  1. Gdzie przechowywane są dane?

Zebrane dane osobowe przechowywane są na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”).

  1. Co może Pani / Pan robić z przekazanymi nam danymi osobowymi?

Ma Pani / Pan prawo w szczególności do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także na Pani / Pana żądanie nasza firma może przenieść dane do innego administratora danych. Odnośnie przetwarzania Pani / Pana danych w celu marketingu naszych produktów lub usług, może Pani / Pan wnieść sprzeciw.

  1. Do kiedy będziemy przechowywać Pani / Pana dane?

Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy łączącej Państwa z naszą firmą lub umowy zawartej przez inny podmiot na Pani / Pana rzecz, a po tym czasie przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie możemy podnosić jako firma i jakie mogą być podnoszone wobec nas.

  1. Jeśli Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do wypełnienia tego obowiązku. Dane przetwarzane na podstawie zgody będziemy przetwarzać do czasu wycofania tej zgody.
  2. Jeśli Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, gdy podstawą tego przetwarzania jest wykonanie umowy zawartej ze Spółką na Pani / Pana rzecz, dane będą przetwarzane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu stanowiącego podstawę tego przetwarzania.
  3. Jeśli Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, gdy podstawą tego przetwarzania jest marketing bezpośredni swoich produktów i usług, Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu wniesienia przez Panią / Pana sprzeciwu.
  1. Gdzie może Pani / Pan wnieść skargę na przetwarzanie przez nas danych osobowych?

Obecnie takie skargi kierować należy do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Jak nie będziemy przetwarzać danych osobowych?

Pani / Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu (np. profilowaniu), które wywołuje wobec Pani / Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią / Pana wpływa, niemniej jednak dopuszczamy możliwość ewentualnego korzystania z Plików Cookies, Google Analytics lub innych systemów rejestrujących ruch w naszym serwisie (profilowanie w celach marketingowych).

  1. Zabezpieczenie danych

Oświadczamy, że przetwarzamy Pani / Pana dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – „RODO”) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę tych danych. Mimo zastosowania zabezpieczeń zgodnych z aktualną wiedzą i normami prawa, nie można jednak wykluczyć potencjalnego ryzyka wykorzystania danych osobowych przez nieuprawnione osoby wskutek przestępstwa kradzieży tych danych. Serwis internetowy www.sklepkamel.com.pl może zawierać linki lub odsyłacze do innych stron internetowych, których nie obejmują postanowienia niniejszej Polityki Prywatności. W trosce o bezpieczeństwo, rekomendujemy Pani / Panu zapoznanie się z treścią odpowiedniej polityki w przypadku każdej z odwiedzanych witryn internetowych.

  1. Kontakt z Administratorem

Wszelkie pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@aleksandrawajnert.pl.

  1. Zmiany Polityki Prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności, jeśli wymagać tego będą przepisy prawa. O stosownych zmianach oraz dacie ich wejścia w życie, powiadomimy – jako administrator – w sposób elektroniczny. Pragniemy poinformować, że korzystając z naszego serwisu, akceptuje Pani / Pan zasad przedstawione w niniejszej Polityce Prywatności i każde odwiedziny naszej strony internetowej są utożsamiane z akceptacją zasad zawartych w jej treści. Dlatego zachęcamy do odwiedzenia tej strony zawsze, kiedy przekazuje Pani / Pan nam swoje dane osobowe, tak aby zapoznać się z najnowszą wersją obowiązującej Polityki Prywatności.

Dokument wchodzi w życie: 22.01.2024 r.